nästan tårögd!

är så glad idag, kunde nog inte varit bättre, skolan idag, kände mig inte hundra men sista nationella i matte och nu är det över, allt nationella på denna skolan!! skööönt, och det kändes riktigt bra också, sen handbollsträning inför OV beach handboll, med skolan då alltså! sen hem, chilla och sen drog jag till stallet! träffade alla mina underbara vänner, lärde Nilla ett trick som jag ska fortsätta med, sen umgicks vi lite allihopa! sen så red jag Vera på lektionen, underbar, älskade lilla ponnyn, ord beskriver inte mina känslor för henne, hon var jätte fin och snäll idag, dock satt jag och åkte med och förstörde men kändes rätt okey idag! sen spola jag henne lite snabbt där sadlen vart och så, mös med henne sen hem, älskar verkligen dig Vera, känslorna för dig blir fler för varje dag som går!! <3<3

kram på er :')
underbart..
sun, wonderful sun!
älskade Vera, älskade fina bilden på finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0