sanningar om mig, njut ;)

sju fina sanningar om mig;
1. Jag älskar nyköpta strumpor, hur mjuka och sköna som helst!
2. Jag är askräsen när det gäller mat. Men börjar gilla normal mat, äter dock ej sallad!
3. Jag har just nu ridit på ridskola i 8.5 år smtidigt som jag hade Rufuz i 5 år!
4. På torsdag firar jag 10 månader med......             min mobil! :D
5. När jag var liten åt jag inte kött eller fisk, bara köttbullar, korv och fiskpinnar.
när jag såg min kompis morfar slakta en gris började jag äta kött och när jag och
pappa va ute och fiska så började jag äta fisk.. tycker nu i efterhand synd om djuren..
6. För snart ett år sedan började jag tävla, dock endast klubbtävlingar!
7. Jag har typ inga märkeskläder, isåfall bara 1 eller 2! :o
då vet ni de! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0