rise and shine :D

goooodmorgon alla underbara och alla hatare!
orkade inte blogga igår för jag ville inte somna vid ett
för de är ju skola idag! men iallafall så red jag världens
bästa Vera, dock har hon förändrats.. hon vill inte sammarbeta
drar iväg eller stannar när hon tycker det är jobbigt och bara
i allmänhet blivit ssåå tyypisk ridskoleponny. lite tråkigt
tycker jag! meeen iallafall så när jag vakna imorse så ringde
då min underbara mobil och jag skulle ju såklart stänga av
alarmet, ehm hittade inte mobilen och bara "vafaan?!" men så
ser jag att det lyser här vid datan och där ligger mobilen
och laddaren, urdragen ur kantakthålet i mobilen och strömmen!
snacka om att jag blev rädd... den har förflyttat sig 2 meter,
med laddaren utdragen.. och min klocka på datan hade ändrats!
scary room! menmen! nu ska jag fixa mig, ska till skolan om 5
minuter!!
byebye ;*
bild från förra året! myyys :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi visst är den , !:D

2012-01-11 @ 10:37:20
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0