helgen=bäst!

helgen, ja den va bara för bäst!

lördags stack jag och alba till HFRK för att glo trettonspelen!
kameran i högsta hugg! måååånga bilder! duktiga ekipage och
fett najs ställe! vi satt och glodde lite och gick i mellan åt och
köpte goodis, höhö. såg både Bilbo och MUNSBORO DESTINY!!
men sen när vi suttit på läktaren så skulle
vi gå och köpa godis, igen! då va klockan typ 14 tiden. så
går jag och Alba förbi Equipe´s monter. 4 meter därifrån påväg
till kiosken går vi förbi värsta snyggingen, går nästan på han.
kollar extra noga, DET var JACOB LING_VANNERUS!! aamagad!
jag bara shiet, stod stilla i typ 15 minuter, jag hade tappat andan.
jag stog rakt upp och ner och kunde inte säga något, inte röra
mig inte andas, jag var helt GASH!! stod och glodde ut honom
och hur snygg han va, shiet jag kunde inte förstå de, vi såg HAN
på 2 cm håll, snyggare än nånsin! sen gick han förbi oss igen,
jag kunde inte förstå att de va sant! jag har visserligen sett han
innan, men på långt håll på en fotbollsmatch-svettig! men nu va
han-SNYYYYYGG!! jag och Alba fortsatte gå mot kiosken och tappa
bort dem.. gick in på framhoppningen för att se Julia Dahnelius
hoppa fram Destiny, kollade ner där mänsiskorna står- där var
HAN!!! omgomgomg- hjärtat bultade! gick till baka till läktaren
och såg han där igen, på banan för att se Julia och Destiny..
asså den snyggingen är Inte till att leka med! glodde klart tävlingen
och stack hem vid fyra.
stack då till LRK för att mocka och gå ut och gå med Albas häst.
vi va ute i 45 minuter och GICK!
vi bestämde oss för att vi skulle åka dit imorgon osså, vi ville se
b-ponnysarna hoppa 1m! Vi sov hos Alba och glodde sönder PA1!!
liksom- JACOB!!!!!!!!!!!! somnade vid tolv och vaknade 7. vi skulle
åka vid halv åtta- hämta Michaela och sen TRETTONSPELEN!
det var finaldagen- mästarna hoppar på den nivån liksom! såg
mååånga duktiga ekipage, Erik Dahnelius, Julia Dahnelius, Adam Carey,
Tom Svitser mm.
fottade massor! såg även Jakob 2.. Han från PA2, liksom wannabe.
de gulliga va att han putade me läpparna som en liten fjortis hahahah!
men men. ingen JLV.. träffade Pauline och Jenny. hade askul! sen
stack Michaela hem med dem. Jag och Alba stanna för att kolla
två av storhästarna hoppa 1.30! första va duktig! andra stegra, bocka
och så, lite kul att SE på! men sen stack vi till LRK, samma runda med
Albas häst, fast Alba red.. Men jag mockade hennes box HELT!
behövdes. stannade lite och kollade på Helle och en annan rida, hon
andra hoppade 110cm. men kameran va död såå.. :(
men stack hem och åt, duscha sen somna jag!
de va min helg!
Tack såå sjukt mkt Alba Bengtsson för denna helgen!! <3<3
Julia och Destiny :D
suddig.
Julia och Destiny :)
prisutdelning, tredje plats :)
framskrittningen
Amanda Vidales & Enighma :)
manda och egget :)
;)
JLV, blå jacka med svart streck :D
funtime med Alba och Pauline :)
Destiny :)
fintfint :)
hahaha :)
mogge e trötter ;)
suddig Lady och Alba :)
tacj ännu en gång!
har tusen bilder så önska gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0