försov mig tyyp..

tjenis penis!
igår ställde jag klockan på tjugo över åtta och kvart i nio. vi har studiedag
idag och imorgon.. och då ska jag försöka hinna ikapp på dessa dagar. ehm,
det slutade med att mamma kom och väckte mig halv elva samtidigt som
hon sa "Lovisa-du kommer aldrig hinna om du ska sova?!" och hon var liiite
iriterad.. men det var bara att kasta sig upp ur sängen och ta fram plugg sakerna.
dem var nästan dammiga-så de ska va! ;)  men nu ska jag plugga lite engelska
och sen skriva en engelsk intervju.. ONÖDIGT-JAPPJAPP!! men sånt som måste
göras!
tänkte berätta mer om helgen sen och om jul/nyår imorgon!
seeya! :)
fin bild va? ;) iaf nöjd!
min kompis hand, truetrue ..

Kommentarer
Postat av: Marie :D

2012-01-09 @ 13:27:55
Postat av: Marie :D

Texten är helt utsuddad på handen. :o

2012-01-09 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0