ååmaagaad! ;o

chacha alla bloggläsare!
jag är hemsk ledsen att jag inte bloggat så mkt idag, men
jag har trots allt ett liv utanför bloggen! slutade iaf skolan
vid två, stack ner till stan med Maja och Lisette! kolla runt
i liite affärer och hittade ett par assnygga "jeansleggins",
typ beige/grå , skinnaktiga med dragkedja! fett snygga och
priset, 50:-!!! vaddå att jag köpte dem? sitter förövrigt i
dem nuu. men sen fika vi och sen stack vi hem, jag köpte
hö till kaninen på vägen. kom hem och ska snart laga mat,
det blir lax i en god sås med pressad potatis, (för den som
orkar bry sig!) men ska ta tag i det nu! plyggandet i skolan
gick bra, fick en bra start mot alla odds! ska sluta skriva nuu.
förresten så e de en sjukt härlig tjej som gör lite vlogg:ar¨
ibland, http://annaellinor.devote.se/
checka den själva! fyfan, sååå jävla härlig!
skulle själv kunna tänka mig börja göra videos, men ska
först köpa en webbis, då min dator är nästintill antik!!
pussen till er som lästa allt onödigt i mitt liv! ;D
snow, come to mama!
sexy biatch på trettonspelen jao!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0