trötter, och förkyld..

kom hem vid halv nio, blev lite senare än vad jag trodde.
hoppade direkt in i duschen sen satte jag mig i soffan
med familjen och glodde Idol samtidigt som jag åt, om
någon undrar så åt jag potatisbollar m. lax och fetaost
blandat med creme fraiche som sås. gottigt! sen när
Hellenius hörna börja gick jag upp och satte mig här,
håller på att lägga in bilder från idag, så dem kommer
senare. tänkte ha en liten mini frågestund på söndag
kväll 18.00-21.00, vad säger ni om de, svarar isf på
ALLA frågor, men kommentera om ni vill ha de, annars
blir de inget av de. imorgon vet jag inte vad som händer
än, väntar på besked från Mändii, men bilder kmr om
en halvtimme tyyp, glöm inte att kommentera!
kramizzzz :)
mobilbild från sommaren -10 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0