the simpsons ? :)

kom hem från skolan för en timme sen, dryyygt, men
skolan måste ju skötas. hängde med Maja, Lisette och Amar
idag, men mest maja, såå jävla bäst asså. sen skulle fredde
"mobba" mig och härmade en häst, gnäggade(fult) och sprang
runder och lekte häst, haha, asg! han skämde mer ut sig själv..
glömde filma, men vafan, ASG! hahahah. kollar på the
simpsons just nu, har inget vettigare för mig. ska snart till
stallet och rida. måste bara säga att jag blir så  sur på fjortisar
som tror dem e ngt, man bara "MOGNA"!! åhh. men men, dem
kan vi skita i!  vill ni ha en frågestund, önskeinlägg eller
ngt sånt roligt? kommentera vad ni vill at jag ska göra,
gör de ni vill. kanske skriva om miig, eller?
goa gänget :), robert och maria :(
kramizzzz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0