SRY för updatingen..

shoo bree bloggen, hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen,
ska inte hitta på tusen ursäkter så jag skiter i det. Men SKA
skärpa mig, känner mig lite som en dålig människa faktiskt..
Men nu ska jag börja va inne på datan ofta, för de funkar inte
att blogga från mobilen längre, dryyyygt.. Men kan berätta lite
kortfattat om tiden utan bloggandet:
*Har fått en halvfoderhäst på 180 typ som är 5 år som jag rider
och tar hand om 5 dagar i veckan.
*Köpt en ny kamera (min tredje), denna gång blev det en
Nikon d3100 med ett nikkor VR 18-55 objektiv.
*Inte bloggat..
*Vart på Ullared och köpt massor med hästprylar :D
och typ inget annat. Ska lägga in bilder och fotta mkt så att
bloggen blir roligare för er att läsa liksom.
Nu ligger jag i sängen på mitt rum och lyssnar på Swedish HM..
Snorar och nyser men det skiter vi i, och jaaaaaaaa.. "/
Ikväll bär det av till stallet för att fotta Mändi på hoppträningen,
och så. Lite bilder jag har fottat me kameran i helgen .
iPhone 7!
Jag, och ni får vrida på nacken då jag inte orkat vrida bilden..
Bild till skolan, fast då fixa jag den och så, kan visa en annan ggn.
uppochner och allt, finfint!
Snälla hästar?..
Manda Panda hoppar Diamond hela 65 CM!! :O
och här visar hon upp rätta sidan av sig själv!
Min vardag detta alltså, 100% normalt i mina ögon! hoppas ni visar
vilka toppen läsare ni är och ger statistiken lite siffror! kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0