sjukling..

tjenixen bloggen, hur mår ni?
jag mår inte så bra, tyvärr!  i tisdags kväll mådde jag
lite illa, och var trött så jag gick ocg la mig, somna rätt
så snabbt, typ halv tio. vid halv elva vaknade jag och
spydde, sen somna jag igen, vid halv ett vaknade jag
och spydde, igen..  somna, halv fyra var det dax igen.
somna om och vid sju var det dax igen, det var sista
gången så det blev fyra gånger sammanlagt. sen igår
så mådde jag dåligt, hade lite feber, förkyld, skakade
och kännde mig svimfärdig när jag gick eller stod upp.
det enda jag kunde göra igår var sova och kolla på tv.
därav ingen uppdatering, idag e jag hemma från skolan
för att jag inte mådde helt bra och skulle vila upp mig.
har heller ingen lust att blogga för ni kan ju inte
kommentera!! så vill ni ha fler inlägg och bilder så
får ni fan ta mig kommentera!!
<3 sommaren -10 <3

Kommentarer
Postat av: matilda wald (a)

Krya :/<3

2011-12-08 @ 19:09:12
URL: http://matildawald.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0