HELLO! :D

hejsvejs, ni kommenterade, dock var det några nolifer, som
inte visste att man såg ip adressen, men dem kommer vi över!
red för Kitte igår, gick väll bra. Diamond skötte sig fint, dem
felen som var, var ryttarfel! men det gick bra och jag vet vad
jag ska träna på. idag red jag i ridhuset, det var rörigt och ganska
måånga, vilket blev för mycket för mig. så gallopperade bara
lite på volten sen körde vi ökningar och minskaningar samt
skritt-trav-skritt-trav osv. gjorde lite skänkelvikning, där gick
det bättre än väntat, så är ganska nöjd! :D tänkte även på
vad Kitte sa igår och känner redan liiite skillnad! ska höra
med Alma om hon tog något fotto, tror ej hon gjorde de "/
ska sova nu, är sjukt trött, uppdaterar mer imorgon. :)
kramizzzz :)
vinterbild på Rufuz, typ 09 <3<3
jag konstaterade att svansen behövde klippas, första ggn
jag klippte en svans, blev *super snyggt* Rufuz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0