dagen planerad! :)

Nu har jag planerat min dag! fick svar från Amanda och allt är
planerat! hoppas jag iaf! vaknade åtta typ, är skit-trött, men
de e smällen man får ta om man vill va i stallet! ska snart gå
och göra v mig ( sminka mig, äta frukost) sen går jag ut och
bytar om sen cyklar jag till stallet. när jag kommer dit så ska
jag mocka, direkt så jag har det gjort, pallar inte ta det liksom
vid sju ikväll.. Sen ska jag antagligen rida om jag hinner, sen
blir de chill i stallet, hjälpa Amanda och såå. sen så ska hon
tävla på Åsbo PK, en lätt C och en lätt C+. Så har jag fått den
äran att få hänga med, som sällskap, fotograf och hjälpare.
haha, men när hon har tävlat då så blirre hem, så sticker jag
nog hem direkt, för vi ska ha "familjekväll", där syster lagar
förrätten, mamma&pappa varmrätten, och jag&bror fixar
efterrätt, egentligen skulle vi Bowlat också men de va fullt
när vi bokade. men jag överlever utan de. sen blirre tv, lite
spel och bara myysa! kuligt!, såp uppdateringen blir tyvärr
inte såå bra, men ska försöka göra några roliga tidsinställda!
kramizzzz :)
Ladys öga :)
Jag :)
jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0