andra december=JULKALENDER!! :D

goomorron, nu e jag vaken, ska göra ve mig sen
ska jag kolla på julkalendern! :D kollar alltid på
den, spännande nu med andra avsnittet jue. men
efter julkalendern blir det mer tv sen skooola, sen
så är det HELG!! :D äntligen säger jag bara, men
ska göra en bra skoldag idag, få mkt gjort, vill ju
komma in på rätt linje liksom! blir för redovisning
av vårat uppdrag på morgonen, sen lite svenska
arbete och lite engelska som avslut av dagen. kul
dag eller? men efter skolan blir det nog stallet,
ända fram till åtta! ska mocka, rida Diamond och
ehh, snacka "lite". mer update senare, kramizzzz :)
Amanda och eggy på bilden, ponnyallsvenskan 2011, i stävie tror jag
fottat me min Nikon coolpix L110 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0